Home
Dla rodziców
Ramowy rozkład dnia
Ramowy rozkład dnia
-
6.30 - 8.00
Schodzenie się dzieci do przedszkola.
Gry i zabawy stolikowe, badawcze, konstrukcyjne, tematyczne odpowiadające zainteresowaniom dzieci; praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi. -
8.00- 8.15
Zabawy z całą grupą.
Zabawy ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne, usprawnianie narządów mowy, rozmowy kierowane z nauczycielem. -
8.15 – 8.30
Przygotowanie do śniadania.
Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne. -
8.30 – 9.00
Śniadanie.
Kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku, mycie zębów. -
9.00 – 9.30
Zajęcia dydaktyczne.
Planowane sytuacje edukacyjne z całą grupą w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego. -
9.30 – 10.00
Przygotowanie do II śniadania.
Czynności porządkowe w sali po skończonych zajęciach dydaktycznych, czynności higieniczne. II śniadanie. -
10.00 – 10.30
Aktywność zabawowa przy niewielkim udziale nauczycielki.
-
10.30 – 10.45
Czynności samoobsługowe przygotowujące do wyjścia do ogrodu.
-
10.45 – 12.00
Pobyt na powietrzu.
Korzystanie ze sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych, spacer, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela. -
12.00 – 13.00
Przygotowanie do obiadu. Obiad.
-
13.00 – 14.30
Odpoczynek poobiedni.
Słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek czytanych przez nauczyciela.
-
14.30 – 15.00
Przygotowanie do podwieczorku.
Podwieczorek -
15.00 – 17.30
Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela.
Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole, zabawy konstrukcyjne, badawcze.
Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praca z dziećmi zdolnymi.
Zajęcia dodatkowe. Rozchodzenie się dzieci.
-
6.30 – 8.00
Schodzenie się dzieci do przedszkola.
Gry i zabawy stolikowe, badawcze, konstrukcyjne, tematyczne odpowiadające zainteresowaniom dzieci;
praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi. -
8.00- 8.15
Zabawy z całą grupą.
Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne. -
8.15 – 8.30
Przygotowanie do śniadania.
Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne. -
8.30 – 9.00
Śniadanie.
Kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku. -
9.00 – 10.00
Zajęcia dydaktyczne. Planowane sytuacje edukacyjne z całą grupą w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego.
-
10.00 – 10.15
Przygotowanie do II śniadania. Czynności porządkowe w sali po skończonych zajęciach dydaktycznych, czynności higieniczne. II śniadanie.
-
10.15 – 12.15
Aktywność dzieci w kącikach zainteresowań przy niewielkim udziale nauczyciela.
Zabawy i zajęcia ruchowe, umuzykalniające, zabawy tematyczne. Zajęcia dodatkowe (język angielski, rytmika, gimnastyka). -
12.15– 12.30
Przygotowanie do obiadu.
Czynności higieniczne. -
12.30 – 13.00
Obiad
-
13.00 – 13.30
Czynności higieniczne, mycie zębów.
Odpoczynek poobiedni. -
13.30 – 14.30
Pobyt na świeżym powietrzu. Korzystanie ze sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych, spacer, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela.
-
14.30 – 15.00
Powrót z ogrodu, przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne.
-
15.00- 15.30
Podwieczorek
-
15.30 – 17.30
Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela.
Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole, zabawy konstrukcyjne, badawcze.
Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praca z dziećmi zdolnymi.
Zajęcia dodatkowe.
Rozchodzenie się dzieci.