Ramowy rozkład dnia

  • 6.30 - 8.00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Gry i zabawy stolikowe, badawcze, konstrukcyjne, tematyczne odpowiadające zainteresowaniom dzieci; praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi.
  • 8.00- 8.15
    Zabawy z całą grupą.
    Zabawy ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne, usprawnianie narządów mowy, rozmowy kierowane z nauczycielem.
  • 8.15 – 8.30
    Przygotowanie do śniadania.
    Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne.
  • 8.30 – 9.00
    Śniadanie.
    Kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku, mycie zębów.
  • 9.00 – 9.30
    Zajęcia dydaktyczne.
    Planowane sytuacje edukacyjne z całą grupą w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego.
  • 9.30 – 10.00
    Przygotowanie do II śniadania.
    Czynności porządkowe w sali po skończonych zajęciach dydaktycznych, czynności higieniczne. II śniadanie.
  • 10.00 – 10.30
    Aktywność zabawowa przy niewielkim udziale nauczycielki.
  • 10.30 – 10.45
    Czynności samoobsługowe przygotowujące do wyjścia do ogrodu.
  • 10.45 – 12.00
    Pobyt na powietrzu.
    Korzystanie ze sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych, spacer, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela.
  • 12.00 – 13.00
    Przygotowanie do obiadu. Obiad.
  • 13.00 – 14.30
    Odpoczynek poobiedni.
    Słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek czytanych przez nauczyciela.
  • 14.30 – 15.00
    Przygotowanie do podwieczorku.
    Podwieczorek
  • 15.00 – 17.30
    Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela.
    Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole, zabawy konstrukcyjne, badawcze.
    Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praca z dziećmi zdolnymi.
    Zajęcia dodatkowe. Rozchodzenie się dzieci.
  • 6.30 – 8.00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Gry i zabawy stolikowe, badawcze, konstrukcyjne, tematyczne odpowiadające zainteresowaniom dzieci;
    praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi.
  • 8.00- 8.15
    Zabawy z całą grupą.
    Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
  • 8.15 – 8.30
    Przygotowanie do śniadania.
    Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne.
  • 8.30 – 9.00
    Śniadanie.
    Kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku.
  • 9.00 – 10.00
    Zajęcia dydaktyczne. Planowane sytuacje edukacyjne z całą grupą 
w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego.
  • 10.00 – 10.15
    Przygotowanie do II śniadania. Czynności porządkowe w sali po skończonych zajęciach dydaktycznych, czynności higieniczne. II śniadanie.
  • 10.15 – 12.15
    Aktywność dzieci w kącikach zainteresowań przy niewielkim udziale nauczyciela.
    Zabawy i zajęcia ruchowe, umuzykalniające, zabawy tematyczne. Zajęcia dodatkowe (język angielski, rytmika, gimnastyka).
  • 12.15– 12.30
    Przygotowanie do obiadu.
    Czynności higieniczne.
  • 12.30 – 13.00
    Obiad
  • 13.00 – 13.30
    Czynności higieniczne, mycie zębów.
    Odpoczynek poobiedni.
  • 13.30 – 14.30
    Pobyt na świeżym powietrzu. Korzystanie ze sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych, spacer, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela.
  • 14.30 – 15.00
    Powrót z ogrodu, przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne.
  • 15.00- 15.30
    Podwieczorek
  • 15.30 – 17.30
    Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela.
    Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole, zabawy konstrukcyjne, badawcze.
    Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praca z dziećmi zdolnymi.
    Zajęcia dodatkowe.
    Rozchodzenie się dzieci.
Copyright © 2017. All rights reserved.     
Font Resize
KOLOR